Arnold en bra inspiration!

Vaknade 06,30 och gick upp och tog en havredrink. Somande om till 08,30. Tog en pwo - en rätt "svag" idag eftersom det inte vankas några tyngre muskelgrupper idag (vader, mage och underarmar). 10 skumtomar med nutella nu ca 30 minuter innan pass. Sen BCAA Hypertrophy + L-leucin +  Xtreeme CEE + D-Ribose + 
  L-Glutamine 500gr innan passet! 
 
Morgonens inspiration är Arnold. Han var nummer 1 på sin tid. Jämfört med dagens bodybuilder så är han inte lika bra men han är ändå en stor inspirationskälla. För er som inte sett filmen Pumping Iron så GÖR DET!
 
 Ja visst är det fantastiskt!
 
Jämfört med en av 2000-talets största (absolut största?) Ronnie Coleman så ser Arnold riktigt liten ut. 
 
Jämfört med Arnold så ser Per Ekbjörn riktigt liten ut. Dessutom är jag det här min sämst pose. Jag är riktigt dåligt på dubbel biceps. Även latsspread måste jag bli mycket bättre på. Men jag lovar att det ska tränas posering framöver och att jag kommer att vara en mycket duktigare posör nästa gång jag står på scenen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0