Liseberg och vilodag

Imorgon blir det rygg igen! Dock inga marklyft eftersom jag har skön träningsvärk i låren! Men det blir nog en hel del chins och andra övningar :)  Idag tog jag vila eftersom jag varit iväg hela dagen. Vi var på Liseberg med jobbet. Fan vad kul det är! Ännu bättre när man får allt betalt och lön för det. Sen är tanken att köra bröst och axar lördag och träna fotboll(!) på söndag. Tokerier? Ja det kan tyckas men det är ganska kul oxå.. Lär väl inte orka hela träningen men ett halvt pass iaf :P Sen 3,6an (!) på kvällen.. Men kanske går lite då med...
 
Massa cardio under uppbyggnad, WTF!? Jaja men bara en dag och det är det "ingen fara" . Mycket cardio "förstör musklerna" .
För mycket cardio och främst då högintensiv träning är katabolt men om man sköter kosten runt omkring och begränsar antal cariopass och längden på dom så behöve det inte vara så katabola. Vill man t.ex spela fotboll även om man bygger får man göra det bästa av situationen. Träna helst fotboll och gym på olika dagar. Ta gainer direkt efter för bästa återhämtning samt ta aminosyror innan för antikatabol effekt. Katabol = nedbrytande. 
 
Ja den här såg ni nog på FB men för er som inte gjorde det så... Varsågoda :)  Bör tilläggas att ja faktiskt inte körde mitt bästa här... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0