Helt ok att jobba helg...

 
Igår tränade jag rygg på Studio fitness (enligt vissa bästa gymmet tydligen :)  Sen idag axelpass med jobbet. Sen jobb nu då till imorgon 15,30. Ibland kan de känns lite jobbigt att jobba en fredagkväll när alla andra (nästan) är lediga. Men de känns jävligt bra när jag tänker på allt roligt som händer närmsta tiden!
 
Nästa vecka ut och åka till diverse platser i Sverige, resrutten är inte helt planerad än riktigt men ska nog hälsa på min syster o hennes familj iaf. Sen v.37 Alanya en vecka. Slutet av sep eller början av oktober blir det kryssning. Första helgen i oktober åka och titta på SM i bodybuilding.Slutet av november utomlands en vecka, lugn resa, om jag får med mig nån? Sen 8-9 dec är det fitnessfestivalen. Antingen åka dit och titta eller en seriös deff innan och vara med och tävla! Sen nån gång i vinter eller vår, flytt till Linköping! Januari Thailand 4 veckor :) Varav en några dagar eller nån vecka i Bali. Ja... jag behöver kanske inte vara så lessen att jag "missar" en helg här hemma? :)
 
De flesta planerar sin fritid efter hur de jobbar. Jag planerar mina jobb efter min fritid. I första hand efter mina resor och efter träningen. Man ska sköta sitt jobb, man ska ta hand om de man tycker om, det är viktigt och det gör jag men i övrigt, "why so serious?"
 
Gör sånt du tycker är kul och mår bra av!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0