Fotbollsträning

 
I våras spelade jag en halvlek fotboll sen har jag varken spelat match eller tränat.. Förän igår då jag var med och tränade :) Och självklart var det med den anrika storklubben Horn/Hycklinge IF. Med tanke på hur lite jag rört på mig så gick det bra!  Gjorde inga fitt-tinter (titt-finter) men  några andra luriga finter blev det allt ;)
 
Sen på kvällen ett armpass med Anton. 5-6 set biceps, ungefär lika mycket triceps och lite underarmar. 
Idag vägde jag mig på gymmet och vägde 86 kg. För en vecka sedan vägde jag 83,5 kg. 2,5 muskelmassa på en vecka!? Inte direkt.. Har förvisso bra muskelminne, men det mesta av vikten är vätska och lagrat glykogen. Men Lite muskelmassa oxå...
 
Astrött idag för att jag sov dåligt inatt och det berodde på att jag tränade fotboll igår och fortfarande var så "uppe i varv" på natten eftersom jag är ovan. Men lyckades ändå få till ett bra mage och vadpass idag utan någon "stark" PWO. 
 
La upp några bilder förut http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=182396&page=136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0