Pizzadeffen - dag 0

Cypernresan blev ju ingen direkt hälsoresa men lyckades ändå gå ner lite i fett.

Innan semestern. Fy fan för fläsk

Efter semestern och innan pizzadeffen. Blir ju inte riktigt "rättvisst" eftersom det är olika avstånd men syns ändå lite skillnad på magen.. eller?

Oxå från idag. Hade ingen här på kvällen som kunde ta kort tyvärr.

Imorgon kommer jag börja den omtalade "Pizzadeffen" Jag kommer äta en pizza och dricka en burk coca cola varje dag under tio dagar. Jag kommer dela upp pizzan på två gånger och det är mest för att jag blir för mätt på en pizza. Jag kommer äta kebabpizza och självklart på stans bästa pizzeria, Shalom.

Normalt sett vill man göra så att deffen/dieten går så lätt som möjligt. Jag är inte normal så jag gör det hela lite svårare. Är det möjligt att minska i fett om man äter pizza och dricker Cola varje dag? Ja absolut, jag ska bevisa det :)

I övrigt kommer jag äta och ta mina kosttillskott som vanligt. Skriver mer en annan dag om hur en vanlig dag kommer se ut.

Så länge man rör på dig mer än man stopper i sig så går man ner

Och som sagt, det här är inget optimalt sett att deffa utan mest ett kul(sjukt?) projekt jag kom på :)

Min fett% nu vet jag inte exakt men tror jag ligger på cirka 8 %. Ska försöka göra en mätning imorgon. Vill gärna ha ännu fler läsare nu så blir jätteglad om ni visar min blogg för andra.

 Fixade inbrottslarm hos CM förra helgen när vi var där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0