Blandade bilder

Gick bra på plump igår. För er som inte spelat plump säger inte det här så mycket men för er som spelat så hoppas jag verkligen ni är riktigt imponerade över detta här ;)  Fick förvisso rätt många plumpar i resten av omgångarna men drar man in en 110 poängare så gör inte de så mycket :D

Skön... t vadpass igår och lite träningsvärk
idag!

Och underarmar. Eller är det under armar!?

Vad ser ni, ett helt ägg och 4 äggvitor, eller cirka 20 gram bra protein+ några gram fetter och näringsämnen?

En ganska typiskt mellanmål för mig på deffen. Som sagt, detta ger cirka 20 gram protein av hög kvalité, knappt några kolisar och ca 5(?) gram fett. Ägggulan innehåller dessutom mycket näringsämnen.

Promenad till gymmet sen 15 minuter jogging, löpning och gång på bandet. Sen stretching och för att ni skulle tro på mig så tog jag bildbevis på det :) Sen 15 minter igen med blandat tempo och promenad hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0