PWO-fika!

PWO-fika och halodrol hos Robin och sen ryggpass! Sedan 25 timmar jobb.. lite... :)

Kommentarer
Postat av: Robin Gustafsson

Kör du med både berzerk och red stack samtidigt?

isf är det bara för förbränningens skull som du använder redstack i sammband? =)

2011-09-02 @ 14:26:08
Postat av: Ekbjörn

Nu kör jag inte red stack, eller bara ibland typ när jag är trött.. och berzerk har jag bara provat ett par gånger, ska börja med det regelbundet sen om några veckor :) Normalt kör jag red stack bara på deff, men som sagt bra att ta när man beöver bli pigg oxå :) har du provat??

2011-09-02 @ 22:31:38
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Robin gustafsson

Okej blev lite fundersam ;) jo jag har kört med berzerk i 3 veckor nu och den är nått sjukt effektiv. Ligger på ett rätt stort kcal underskott och kan köra på som vanligt utan bekymmer och ändå ha energi så jag studsar någon timme där hemma med efter ett långt pass :)

2011-09-03 @ 02:22:32
Postat av: Ekbjörn

Ok hehe härligt ju! Det är bra grejer :) jag ska köpa nya superpump idag me och prova, ja gillar den gamla så de blir nog bra!

2011-09-03 @ 10:21:49
URL: http://perekbjorn.blogg.se/
Postat av: Robin Gustafsson

Okej och det är? antagligen som det låter eller? :p

2011-09-03 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0