Bra helg!



Ryggpass i fredags.. Körde chins med vikt och klarade nästan 2 reps själv med 50 kg..

Körde rodd med ett bredare grepp, tar med på baksida axlar då och i lördags hade jag träningsvärk, förmodligen mycket på grund av att jag gjorde något annorlunda :)

Fettmätning häromdagen: 6,2% och de är offseason (odeffad)

Jobbade 15,00 fredag till 16,00 lördag sen blev de ett övrebröst+axelpass! Även det passet gav träningsvärk :)
provade fantastiska http://muskelbygget.se/superpumpmax-p-304.html?cPath=64 oxå <3

Sen var vi hos Kim o Daniella på inflyttningsfest vilket var mycket trevligt :) Sen på Stadsfesten.. Blev rätt lugnt för mig eftersom jag jobbade idag 07,30-16,00. De blev sent inatt så varit trött och tog vilodag idag...

Nu ska jag sova ihjäl mig inatt sen väntas ett benpass imorgon kväll.. eventuellt ett magpass på eftermiddagen oxå!
och kom ihåg... Ring inte mig mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0