Träna, äta och vila!

Ta lite benbilder igår faktiskt men benen ser jättekonstiga ut tydligen så vågar inte lägga upp dom här....

I förrgår tränade jag rygg och sen blev det en löptur på 2,5 km. Igår tränade jag först nedre del rygg + baksida lår sen framsida lår och mage. Idag tränade jag axlar och  bröst sen spelade jag innebandy typ 45 min. kjæmpe gøy! Mycket träning nu :D Imorgon blir vila dock.. ska vara vara hemma och ta de lugnt! Sova länge, fika mycket, ta tuppisar och läsa träningstidningar :p
Sen på fredag blir det nog dubbla pass igen!

Tänk på att om ni tränar dubbla pass på en dag så måste man äta därefter och vila därefter.. För mycket träning och för lite mat och vila bryter ner musklerna istället. Det handlar alltid om en balans mellan träning, kost och vila/återhämtning.

Körde bänkpress idag för en gångs skull, brukar bli nån gång varannan månad. Gjorde en 6a på 110 kg i andra set och en 3 på 120 kg i 3e set. Inte speciellt stark i bänk. Vi körde hantelpress oxå, de var oxå länge sen. Både jag och Alf avslutade med att maxa i dips, riktigt jobbigt.. Gjorde typ förton ;)

Återigen, PlasmaJet 160 kapslar är ett grymt kosttillskott som ger sjuk pump! Styrka dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0