Malmö i helgen och ny deff...

 Här tränade jag i fredags. Lite utsida axlar (för att få lite pump bara... ) framsida lår och mage! Riktigt skön sittande benpress faktiskt, de är egentligen en "tjejmaskin" enligt mig och lite töntig men bra var de iaf ;)




 Jens och Neas katt Sessan.. missnöjd? Gullig som satan iaf!

 Brukar som sagt dricka en havredrink till frukost men ibland är det gott med lite annat :)

I Lördags blev de återigen gästträning. Ryggpass på Actic i Malmö! På lördagen var de inflyttningsfest hos Jens och Nea, trevligt :) Söndagen blev vilodag. Vi spelade bara lite basket.

Idag har jag jobbat dag sen träna övre bröst och axlar på Träningshuset. Fick lite jobb oxå, ska vara instrukör på Swedwoods gym i Hultsfred 5 onsdagar framöver, de ska bli kul :)


Börjar känna mig lite ur form så tänkte deffa lite en vecka eller två nu. Är inte i dålig form direkt men trivs bättre om jag går ner lite och tycker som ni vet att det är kul att deffa! Tycker själv de är väldigt stor skillnad på när jag ligger på ca 7,5% och 6,5% i BF. Kommer snart bildbevis på det ;) Gör bara lite småförändringar i kosten, inga konstigheter alls faktiskt.. mer om det en annan dag!

Kom ihåg att om du vill lägga på dig maximalt med muskelmassa ska du inte deffa så ofta som jag. Det är möjligt att inte tappa någon muskelmassa under deff men de är, under normala omständigheter, omöjligt att bygga muskler under deff! Men för mig känns de viktigare att känna sig fit än att lägga på sig maximalt med muskelmassa. Visst vill ja självklart lägga på mig muskler, de gör jag oxå även om de tar längre tid när jag deffar så pass ofta. Samma sak med festandet egentligen, men de förstår nog alla ändå att det inte är optimalt när de gäller att bygga muskler, men de är fortfarande värt det tycker jag.

"Det finns bara en känsla som är bättre än att vara i riktigt bra form, det är att komma i riktigt bra form efter att har varit i sämre form"
Ja, man är nog inte helt frisk men så är det iaf :P  Nästan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0