http://muskelbygget.se

http://www.youtube.com/watch?v=tg00YEETFzg&ob=av3e

Playa del Inglés <3 vill tillbaka.. eller ska säga "att åka utomlands" <3
I måndags beställde Jens och jag resa till Thailand! 2 veckor blir det denna gång... Det är 7 veckor kvar och passar perfekt in i min träningsplanering!

Nu 3 veckor med testohöjarna mass fx + tst sen den brutala http://muskelbygget.se/arimidexhd-p-358.html i 4 veckor... Båda dessa produkter är riktigt grymma!



Sista veckorna kommer jag även köra Sportlab DAA

Kommer förmodligen att gå upp till ca 87-88 kg och drygt 7% i BF någon vecka innan vi åker och då deffar jag ner mig så jag känner mig fit igen, dvs till 6% :)



Innan läggdax kommer jag ta Animal PM men inte alla dagar i veckan. För den som inte orkar läsa massor på engelska (men gör det gärna för man bli kär i den här när man läser :p ) kan jag kort berätta att den på flera sätt leder till bättre och djupare sömn vilket är positivt för träningen. Återhämtningen förbättras och den gör även att GH-hormonet ökar och att immunförsvaret blir bättre. Eftersom man inte tar den här i samband med träning så är det svårt att märka vad den gör men som sagt det här är en riktigt bra produkt på flera olika sätt och rekommenderas starkt!

Men kom ihåg, det är klok och hård träning, bra kost och vila/återhämtning som är det viktigaste! Att inte stressa är väldigt viktigt oxå, både när det gäller att bygga muskler och att bränna fett.

Om du är nybörjare eller ung och tränar kommer du få bra resultat utan alla dessa kosttillskott så länge du sköter de övrigt bitarna...

Imorgon blir det axlar/övre bröst och mage på förmiddagen. Fan va härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0