Utlandsresa, fitnessfestival och deff

Idag bokade jag äntligen min resa. Åker från Malmö till Playa del Inglés på Lördagmorgon. Åker ner till Malmö på fredag redan för att träffa Jens och gå på fest hos Julia :)
 Mitt hotell :)

 Ska försöka hitta nåt gym där nere och köra nåt pass annars blir det lite löpträning i den lilla öknen som finns där!

 Helgen efter jag kommer hem blir det Göteborg ett par dagar för att gå på Fitnessfestivalen.

Igår trände jag ben, alltid skönt men kunna inte ge 100% för jag provade en ny PWO som jag inte gillade så mycket och mådde lite illa (Tog för mycket?)

Idag ska jag in och träna axlar och övre bröst. Kanske några set triccar med :)

Lite deff och jag är lite skadad i huvet!?

Deffar lite nu en vecka typ. De är fantastiskt tycker jag. Sjukt tycker nog de flesta, men känslan av att varje dag se skillnad på sin kropp. Hur musklerna (framförallt magmusklerna) syns tydligare, fler och fler ådror blir synliga för varje dag och delningarna i musklarna syns mer och mer. Det är kanske 50-100 gram fett som försvinner på en dag och det är fördelat över hela kroppen, det är väldigt lite alltså men det syns ändå skillnad och det är en härlig känsla :)



Sen är det allt runt omkring, att planera träning, promenader och vad man ska äta och sen fxa med alla kosttillskott :) http://muskelbygget.se

Det är en härlig känsla att bygga muskler oxå men det syns inte på kroppen från dag till dag och då lägger man samtidigt på sig fett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0