Det är så himla värt!

Slutade jobb 08,15 imorse och nu är det semester till söndag 27/11 :)

Deffat en vecka nu och är nöjd med min form. Låter töntigt kanske men viktigt för mig att vara i bra form om jag ska utomlands. (Älskar som bekant att visa upp mig lite... ) Blir ett sista pass nu vid 15,00. Axlar (såklart!) och övre bröst. Baksida axlar oxå och kanske lite mage. Om jag tränar mage idag så ser magen mer fit ut imorn. Samma sak med alla muskler, dagen efter du tränat en muskel och har träningsvärk så är den muskeln lite större, tänk på det killar, om ni ska "Discoträna" så är det inte timmarna före ni går ut ni ska pumpa ut discomusklerna, det är dagen/kvällen innan ;)

Jag packade ner lite kosttillskott faktiskt, bars, aminosyror och laddade dosetten med omega 3, vitaminer mm. Lite överdrivet kan tyckas, men så är jag...
Kommer ändå tappa lite på den här veckan eftersom jag inte kommer äta som jag ska, sova som jag ska och dessutom dricka en hel del annat än proteindrinkar där nere ;)
Men på en vecka hinner inte så mycket förstöras som tur är och det är så värt det.

Ett litet, litet steg bakåt i träningen men ett väldigt stort steg framåt i att ha kul!

Något gram muskler emot att komma iväg till värmen, att slippa jobba på en vecka, att festa och bara ha roligt och att kunna vara hur lustig jag vill :D Och dessutom komma tillbaka och vara ännu mer träningssugen då jag inte tränat på en hel vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0