Träna fotboll!?

Deffen flyter på.. Idag gick jag bara 30 minuter innan frukost och kommer äta lite mer eftersom jag dels tränade rygg förut sen ska jag träna fotboll ikväll (eller vara med på ett hörn iaf...)

Dagen i korthet
aminosyror+red stack, promenad, frukost, vila, PWO,aminosyror, gym, aminosyror, mat, vila, mat, red stack, aminosyror, fotbollsträning, protein, mat, Ida-tid ;) , kvällsprotein...

Proteinintaget ligger på ca 250-300 gram / dagen och kolisarna brukar ligga runt 200 gram men idag blir det säkert uppåt 250 eller lite mer...

 Ikväll ska jag till Horn och träna fotboll! Idiotiskt egentligen...


 Jens var med idag och körde bröst på 70kg-hantlar, det är rätt ok men inget emot Coleman: http://www.youtube.com/watch?v=-sZfDA-upzc

Som en kompis till mig sa en gång: Ingen idé jag tränar, jag blir ju aldrig som Coleman och grabbarna ändå...


 BF: ca 8%       BF: ca 6% (Vi var själv på gymmet idag så kunde ta den här bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0