Lurigt!



Stod i valet och kvalet idag om jag skulle gå upp och träna nu eller inte. Jag sov lite dåligt inatt och det var nog på grund av att jag tog för mycket PWO för sent igårkväll... Bra med PWO, man blir pigg, starkare och får bättre pump men dom kan påverka sömnen, ibland märker man inget men ibland påverkar dom rätt mycket.. det är lurigt det där!

Kollade morgonvikten för första gången på länge och ligger nu på 83,3 kg. 8 dagar kvar till tävling och mitt mål är att väga in på under 83,7kg eftersom då får jag köra bänkpress på 82,5 kg istället för 85 kg. Kommer nog kunna sänka min morgonvikt några hekto till när jag ska deffa 4-5 dagar till men kommer sedan gå upp lite när jag på tisdag eller onsdag börjar äta lite mer kolisar för att få tryck i musklerna och för att få mer ork. Vi får se vad jag väger in på, är ju inte säkert att den vågen visar samma som min heller...

Tränade axlar och övre bröst igår. Körde axelpress med hantlar för första gången på flera månader. Trodde jag skulle blivit mycket svagare pga att jag inte kört på länge och pga deffen men jag lyckades ändå göra typ en 6a på 39 kg :)

Nu blir det ett benpass på fastande mage, endast  http://muskelbygget.se/prestationshojande-c-64.html och aminosyror innan passet.. Sen aminosyror efter. Efter det går jag hem och dricker havregrynsdrink. Sedan åker jag och älskling iväg ett par dagar :)

På söndag ska vi spela beachvolley här i Vimmerby, om det är någon som är sugen på det så hör av er!

Kommentarer
Postat av: Mossan

Orkar du inte 85 kg?

2011-05-21 @ 08:21:44
Postat av: Henke

Så det är bara vissa utsatta vikter att välja på och komma så nära som möjligt i vikt?

Trodde alla körde på kv.



Slutspurt på dieten nu då, lycka till!!



Mvh

2011-05-21 @ 21:43:48
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0