Min träning

63 cm nu, hade knappt 59 i dec... Fattas fortfarande men förbättrat främst lårsvepet.
Provade lite djupare knäböj i fredags men gjorde ont i knäskålen typ så jag får köra mina fuskböj ett tag till :p Men funkar det med tycker jag!

Chins igår, har inte "vågat" köra det på länge pga att jag gått upp i vikt. Igår provade jag och klarade 18 chins i första set sedan körde jag med 20kg-vikt och gjorde typ bara 5 reps!

Idag blev det hamstrings på förmiddagen, skulle kört vader oxå men dök upp något roligare eller vad man ska säga :) Körde No-explode idag innan, en PWO som jag FICK av Alf igår, tack så mycket :D Finns under prestationshöjare och är en bra PWO som ger riktigt bra pump!

Lunkade 5 minuter på löparbandet oxå...

Mat, vila, fika sen ett pass till och då blir det mage och underarmar!

Faxdormen är ändå rätt ok med tanke på att jag är "offseason"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du lika ont i knät av front knäböj?

2011-03-15 @ 00:04:10
Postat av: Ekbjörn

frontknäböj har jag inte provat att gå djupt i men det kanske funkar bättre med knäna??

2011-03-15 @ 09:31:10
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0