Tungt benpass!

Bra dag igår! Sov till 13,30 typ sen fika på stan med Alf och PG. Drack min PWO där med, hemorage (gå in på länken ovan och klicka på prestationshöjare!) den mest upppiggande PWO jag nånsin tagit! Helt otrolig, men kom ihåg, överdosera INTE och om du inte är van vid PWOs kan du prova med en halv portion...

GRYM PWO!

Sen blev det benpass som såg ut såhär:

* 3 set knäböj - 130, 140, 150 kg (fuskar fortfarande lite men nästan 90 grader iaf)

* 4 set hacklift - 130, 170, 200, 200 kg

* 3 set benspark - 90, 90, 90 kg

* 2 set liggande legcurl - 35, 40 kg (strikt!)

* 2 set "finnen"

* 3 set sittande legcurl - 60?, 60?, 60? kg

PB i både knäböj och hacklift :) Fuskar som sagt lite men ändå starkt för att vara utav mig :)

Sedan på kvällen åkte jag, älskling, Robin och Maria till Linköping och åt chickenwings på Mcdonalds sen såg vi Ritualen på bio!

Älsklingen tränade också ben igår http://idaafransson.blogg.se/

Nu ska jag åka och jobba i Kisa sen ikväll blir det bröst och lite axlar. Tunga bänkpresslyft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0