Linköping

Blev en heldag ihop med Älskling i Linköping igår :) Först var vi på Citygymmet och gästtränade. Jag tränade axlar och övre bröst ihop med Tom som hade fixat så vi fick provträna där, tack! Både CM och Fredde var där oxå och tränade. Sedan var vi på Ikanohuset och handlade lite kläder.. eller mycket! Sen IKEA oxå :)

Som vanligt lite gulligull.. 7 månader ihop igår <3   Och som vanligt, lite moget beteende :p

Var på Willy med och handlade lite kyckling. Mest till Ida som deffar...

Och lite godsaker som är till mig som inte deffar ;)

Lite bär oxå, det går åt en hel del för nu dricks det havredrinkar som aldrig förr! 2 paket, dvs 3 liter havregryn har jag ätit(druckit) nu på 10 dagar.. Normalt!?

Återkommer senare idag eller imorgon om inlägget om superset som jag lovade häromdagen.. Och lite om min träning oxå :) Nu blir det Ryggpass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0