Bänk på kroppsvikten!

Kort inlägg, kommer mer imorn... Tränade övre bröst och axlar idag på förmiddagen men inledde passet med max reps på egna kroppsvikten, Robin började och klarade 19,5.. och trodde jag skulle klarar 15 el 16 på min 87,5 kg men klarade 21!!! :D
Eftermiddagen jobb och jag hade turen att få med mig ett par ungdomar till gymmet i Kisa så blev ett pass TRICEPS faktiskt, 7 set triceps! Kan inte minnas när jag senaste körde så mycket triceps! 3 set biceps oxå...

Ring inte mig mer...

Kommentarer
Postat av: Henke

Det känns bra när man lyckas slå sin föreställning om hur det borde gå!! :)



Bra jobbat!



mvh

2011-03-24 @ 14:58:51
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0