!

Blev visst några dagars blogguppehåll..

I Onsdags var jag på Liseberg med mina gamla kollegor från jobbet i Kisa. Rikitgt bra dag :)
Allt lika kul med Ballder, Atmosfear mm och sen körde vi 5-kamp!  

 Kasta sill i tunna var en av mina bästa grenar :p




I Torsdag tränade jag bröst och lite axlar. Har kört Plasmajet nu i 4 veckor och nu när jag slutat med det märker jag hur jävla bra det varit :) Var svagare nu utan det, trots att jag slutat deffa nu...

 10 mumsiga kapslar :) Min sista portion Plasmajet :(

Men idag börjar jag med kreatin igen efter ett uppehåll på nästan 4 veckor, skulle egentligen börja på måndag men är satans slö idag så jag tjuvstartar och kör igång med den grymt upppiggande Hemo Rage ULTRA CONCENTRATE idag! Kommmer nog göra som jag gjorde under förra "kreatínkuren" , blanda Hemo Rage ULTRA CONCENTRATE med NO-Explode 1025g som även det är en PWO men den ger mer pump.

 En liten busig PWO som är riktigt grym!


 På eftermiddagen spelade jag golf med Ricky som här hamnade med en av sina bollar på kanten ;)


Igår torsdags var vi i Västervik och festade LITE och igår tog jag det väldigt lugnt hela dagen.....


 Ida... Jag har det väldigt bra :)
 http://idaafransson.blogg.se/



Bestefar og jeg, lite bra :) http://www.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har det väldigt bra!! :) Du, jag och Thailand vaaaa? :D

2011-06-29 @ 10:48:55
URL: http://idaafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0