Börjat jobb...




Idag började jag jobba på SB, blir 4 veckor minus några dagar jobb där nu. Nästan bara dagtid och vardagar vilket kan vara skönt när jag jobbat mycket helger och kvällar innan. I lördags var vi ute i Västervikpå palladium lite och busade så igår blev en vilodag :)



Jag behöver inte skirva nåt eftersom alla förmodligen märkt att vädret är kanon :)


? Älskling och jag funderar fortfarande på vad vi ska göra i höst och inatt när jag inte kunde sova fick jag en bra idé! Thailand :D Men vi får se!

Tränade framsida lår och lite utsida axlar idag på WAHK. Hacklift, benpress+benspark... intensivt och riktigt skönt! Avslutade med ett set knäböj i smith med stången fram...

Imorgon blir det rygg, eventuellt ett morgonpass vid halv 7 redan eftersom jag börja jobba halv 8 och på eftermiddag lär vara förton grader varmt och på kvällen har jag lovat att följa med HHIF till Frödinge för att sitta på bänken... Snäll som jag är! Lite...

 Fingeära, bra mot förkyldningar och fettförbrännande. Påstås även att det kan lindra illamående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0