Tillbaka igen!

 Tog några bilder förut men jag såg så tunn och helt utan tryck på dom så jag valde den här som är från tidigare då jag har tryck och inte hade festat flera dagar på raken :p

Tre riktigt roliga dagar i Västervik! Fest, dålig kost, lite sömn och en del godsaker.. Bra för träningen ju! Eller :)
Nej det sabbar lite, tappar lite muskler och lägger på sig lite fett men eftersom det är så kort tid så hinnner det inte hända så mycket även fast det känns som man tappat förton kilo muskler!

Tränade med jobbet idag och det blev ett "jazzpass" där jag körde igenom hela överkroppen med lite lättare vikter och inte till failure, skönt att få lite tryck igen iaf! Imorgon ska vi ut på skärgårdstur med jobbet sen till Horn och grilla. Syrran är nere nu med lilla min lilla systerdotter Emme :)
Sen blir det ett benpass och även det blir jazzpass sen drar jag igång "på riktigt" på onsdag igen! Då har förmodligen slöheten efter helgen släppt oxå :)

Ska dra igång med lite bra kosttillskott från http://www.muskelbygget.se/ med nu i veckan!

 Blåbär och hallon, ett måste i havredrinken! Ytterligare en studie tyder på att hallon ökar fettförbränningen, mer om det i kommande inlägg!

Min havredrink (frukost och ibland mellanmål)

* 2-3,5 dl havregryn (Mängden varieras beroende på om jag deffar eller bygger samt beroende på hur jag äter i övrigt)

* 3-4 dl mjölk

* 10-20 gram Whey Tech 3kg

* Blåbär/hallon

* lite rapsolja

* eventuellt lite lättkesella

Mixa och drink!

Du får i dig allt du behöver på ett smidigt sätt:

Bra kolhydrater, mycket protein med hög kvalité, fibrer, bra fetter, mineraler och antioxidanter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0