Semester

Idag började min semester :) Ska vara ledig 2 veckor iaf tänkte jag, sen tar jag kanske någon vecka där jag jobbar lite bara sen har jag tänkt jobba rätt mycket i höst!

Riktigt köttigt övre bröst och axelpass i fredags! Först tränade jag mage och vader på dagen med jobbet. Testade hur stark jag är i sned hantelpress (är som sagt som svagast nu) och gjorde en 10a på 41kg-hantlarna.

Träningsvärk <3

Idag fick jag äntligen sova hur länge jag ville efter att ha gått upp vid 7 nu i flera veckor. Fan vad skönt! Hängde med Ida på en morgonpromenad och eftersom jag tänkte att jag skulle bli hungrig så tog jag med lite blandade nötter som matsäck :) Nöjd!

Sen blev det en golfrunda med PG och Robin. Gick runt på 20 slag vilket är PB för mig! 3 slag (par) på alla hål utom 4e där jag hamna i bunkern och klantade mig så jag fick 5 slag där.


 Frontböj, rikitgt skön övning för främre lår.

Idag och jag var på atletklubben i Västervik och tränade förut. Fantastiskt benpass :)

* 3 set knäböj

* 3 set frontböj

* 3 set benspark

* 3 set liggande lårcurl

* 3 set sittande lårcurl (sjuukt tryck i baksida lår!)

* 2-3 set raka marklyft

* Utfallssteg med hantlar





 Dålig lår?

Började med testohöjare i fredags, brukar dröja några dagar innan man märker något men snart så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0