Dax för lite hjälp kankse?



Jag hoppas att jag kan fortsätta att inspirera och ge tips och råd om sånt som rör träning och kost även 2011. Och även reta upp en och annan ;)

Jag vet att många "börjar sitt nya liv" nu efter nyår och kommer börja träna, äta rätt osv...Vanliga löften är att äta bättre eller att gå ner 5 eller 10 kilo. Eller kanske gå upp 5 eller 10kg! Och sen kör man igång att tränar som en idiot och äter jättebra... 1 vecka eller 2 och sedan tröttnar... Mitt tips är istället att ta det lugnt, börja träna lite och ändra kosten lite i taget!

Och ta hjälp av någon som kan mycket om träning och kost, någon som kan hjälpa dig på gymmet med övningar och pusha dig, någon som kan förklara hur du ska äta och varför, någon som kan göra en fettmätning osv... Yes, det stämmer, jag gör reklam för mig själv som PT nu ;)

Men seriöst, det är värt det.. Bara hör av er så träffas vi för GRATIS konsultation! Och även om du är duktig både med träningen och kosten så finns det alltid något en PT kan hjälpa till med.. Skulle själv gärna anlita en PT för att tex finslipa mitt kost och träningsupplägg...

Eller så skiter ni i det och bara fortsätter läsa min blogg istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0