Superpump!

 

Provade superpump idag för första gången.. som jag skrev på FB, kärlek direkt! Snygg burk, rosa pulver och hur coolt är inte det?! :) God smak sen riktigt pigg och glad(!) och träningssugen.. Sen riktigt bra pump i låren! Körde framsida lår

* 4 set hacklift
* 4 set benpress
* 3 set benspark
Fantastiskt!

Lite svårt att avgöra hur mycket den gör på styrkan eftersom jag inte kunnat träna ben så länge men ska prova den imorgon när jag kör axlar och se om jag blir lika nöjd då! Blir axlar och övre bröst imorgon och kanske mage med...

Sen hade jag med ett måttband till gymmet (jag vet, astöntigt..). Skulle mäta mina armar när jag hade pump så körde några lätta set både biceps och triceps och tyckte jag fick bra pump så tänkte jag borde ha iaf 46,5cm för jag hade 46cm när jag hade pump i bara triceps men uppmätte bara 45 cm :( så misslyckat haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0