Film från fitnessfiven!

Film från fitnessfive när jag kör biceps :)
http://www.youtube.com/watch?v=kCyQXqI9y
tA

Liiiiite jobbigare när man tränar så strikt!!!

Körde ben förut, fantastiskt jobbigt och sjukt pump! Dessutom riktigt bra effekt av superpumpen, tog 3 skopor och hade inte ätit på lång tid innan, man känner mycket mer då :)
Är så med alla PWOs (tror jag?) mer effekt på tom mage!
Imorgon tar jag det sista ut superpumpen sen blir det uppehåll från PWOs ett tag...

Dagens pass
* 4 set hacklift - 150kg
* 3 set benpress - 320 kg
* 3 set benspark
* 1 set knäböj med stång framför + en set vanligt i smithen - förton kg :p



Börjar få lite ordning på låren tycker jag så kanske vågar lägga upp någon benbild snart!

Kommentarer
Postat av: p

Kollade body som kom hem i brevlådan idag, gört du med om du inte är nöjd över benen :) peace

2011-01-21 @ 15:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0