Slarvat...

Kul helg!
Vid tolv i lördags åkte jag, Tonna och Acke upp till Linköping. Acke som numera bor en bit utanför Åre träffar jag inte så ofta så extra kul att han var nere. Vi har en hel del tokigheter för oss. Vi var hos Christian och Martina som flyttat till ny lägenhet. Många gamla kompisar var med, dom är inte så gamla egentligen men sånna jag känt länge :) "Om man säger"
Det enda som var jobbigt var att jag saknade min Ida lite men det brukar jag göra när vi är ifrån varandra! Blev en del öl, chips och skräpmat.. det är fint! Vi sov över där och kom hem igår eftermiddag, sen blev det en sväng till Horn på kvällen där vi tittade på det jag filmat i Cypern och Thailand. Fan va härligt, saknar värmen nu när det är så sjukt kallt...

Känner faktiskt av att jag drack i lördags även idag, lite slö fortfarande men det ska jag nog råda bot på med sedan med en ny PWO jag ska testa :D Börjar min kreatinperiod idag!

Acke och jag. Busgrabbarna.

I eftermiddag börjar jag mitt nya jobb i Kisa. Eller jag ska "gå brevid" idag och imorgon iaf. Det ska bli spännande. Men som sagt så kommer träningen bli lite lidande den här veckan pga nattjobb men det är den här vecka och nästa bara och evetuellt en vecka till om jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0