Varit på en härlig behandling!

Bakade lite pepparkakor idag på jobbet :)

Sen har jag varit på en Socker och Lavendelscrub + massage hos en god vän som jobbar på http://www.abyfriskvard.se
Riktigt bra var det! Åk dit :)

Ikväll blir det ett sent benpass, åker till Vimmerby om en timme typ och tränar ben cirka 20,30. Gäller att inte ta för mycket hemorage när jag ska träna så här sent för då går det inte sova. Blir superpump, beta-alanin och bara lite hemorage innan istället :)

Imorgon jobb 08,15-08,15 på torsdag sedan direkt till Stenbäcken för att jobba dag. Sen Ryggpass på em eller kvällen :)

Åt hamburge sist vi var i Västervik. Var länge sen jag åt det, hade för mig om att jag tyckte om men det var inte så gott :S

Nu skriver jag inte det här för att "vara duktig" men jag tycker det här är godare! Kycklingsallad med pasta, ägg, majs, paprika, nåt mer?

Det här är kul. "Vänd" på Raggsocka! Saggrocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0