Fitnessfestivalen

 Jag och Martin Kjellstöm, Sverige största bodybuilder. Riktigt stor! Dessutom väldigt trevlig.. jag me då :)

Såg massa av Sverige mest kända bodybuilders, Chris Harnell, Binais Begovic, Ahmad Ahmad mm
Sveriges starkast man Johannes Årsjö. Föredetta gryma bodybuilders som Johan "plexus" Oldemark, Roger " Atlas" Zaphe och Roddy.

Dessutom kända kvinnliga atlettjej, här Cicci "amazon" Benjaminsson
 Robin och jag, nöjdast på hela stället förmodligen när vi var bland alla snygga burkar ;)

 Tom Rosengren kom 5a i -180 i CBB mot riktigt bra motstånd, mycket bra jobbat! Tom har en grymt bra fysik!

Nu ska jag fixa kvällsdrink, frukostdrink, mat tills imorn, kvällsdrink samt frukostdrink...

Imorgon Stenbäcken 07,30-13,00, PA 13,00-08,15. Hem och packa om, träna sen Stenbäcken 15,00-15,30 (Nej inte 30 minuter, utan 24 timmar och 30 minuter!) Sen stödkompisarna på Em och kvällen. Torsdag PA 13,00-08,15. Stenbäcken 15,00-07,30. PA 09,00-09,00 - NEJ inte 0 minuter utan 24 timmar ;)
En arbetsvecka på 115 timmar cirka. Hejdå...

Kommentarer
Postat av: Henke

Minst sagt Biffig!!

Hans överarm upptar ju nästan ytan av din bröstkorg.. ;)



Mvh

2011-12-06 @ 23:57:40
URL: http://heppsanhometraining.com/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0