Jobbbbbb

En lördagkväll hemma, fixar mat, kosttillskott och kläder för närmsta dagarna. Åker och jobbar imorgonbitti och jobbar till måndagkväll. Kul liv? Nej inte nu, men det är bara den här månaden ut jag ska jobba så sjukt mycket. Sedan flyttar jag till Vimmerby efter nyår och då blir det lättare när jag ska jobba, träna jobba blabla, då kan jag gå hem imellan! Dessutom ska jag inte jobba lika mycket och så blir det Thailand om en månad :)

Igår var jag hos Freddy och handlade: Strength CLA , Daily Strength Superfruit (nu ännu bättre, innehåller blåbär och nyponextrakt) och Beta-alanine (den som gör så de sticker/kliar under huden!)

Imorgon börjar jag med den här grymma testohöjaren!
http://muskelbygget.se/arimidexhd-p-358.html

Vikt nu hemma: 87,4 kg. Ökat 3,5 kg på 3 veckor. 3,5 kg muskler på 3 veckor? Nej inte direkt. Vi killar tycker alltid (nästan) det är kul att öka i vikt. Dock är det alltid en väldigt liten del av viktökningen som består av ren muskelmassa. Det är några gram muskelmassa det handlar om.

Samma sak för er tjejer, ni vill gå ner i vikt (nästan alltid) och är då glada om ni går ner några kilo kanske på en vecka. Visst, man kan gå ner fortare i vikt än man kan gå upp i muskelmassa, men flera kilo i veckan är omöjligt att minska i fettvikt (under "normala" omständigheter). Sikta på att gå ner 0,5 kg i veckan för då består viktnedgången förhoppningsvis mestadels om fettmassa.

<3 Känslan att börja med något nytt kosttillskott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0