Jocke 150 kg i bänk!

 Jens, Nea, Ida och Jag på en trevlig fest hos Jens bror och hans tjej!




Jag tränar aldrig dagen efter jag festat. Men ibland får man göra undantag :)
Jocke, Emma och Nemo var här idag och fikade. Sen blev det ett bröst, axlar och tricepspass ihop med Jocke!
Vi inledde med bänkpress och när Jocke tänkte köra på 130 kg så föreslog jag en maxning på 150 kg och han gick med på det och klarade det! Helt fantastiskt :)


Jag körde 10*100 kg, 5*110, 5*110, 2*120 och 8*100 kg.

Sen blev det snedbänk, axelpress med hantlar, utsida axlar, frenchpress med hantlar och pushdowns. Skönt pass och trots att jag drack igår så kändes inte det idag! Men som sagt, man ska inte träna när man är bakis helst. Självklart beror allt på mängden du drack dagen innan, men vi ett rejäl fylla är det dumt att träna dagen efter!

 Lånade Johans kinahatt lite på festen :) Frisk som vanligt...

Imorgon ska vi till Linköping och gästträna på World Class! Vankas ryggpass imorgon...



Kommentarer
Postat av: Joakim

Eftersom du ska satsa på styrka nu framöver så kan vi ju då köra först till 160kg?!



Bra pass btw! Synd bara att man ser ut att vara kanske världens svagaste på kortet haha...fast äsch det e ju det som gör det så mkt häftigare ;)

2011-08-10 @ 13:49:23
Postat av: Ekbjörn

Haha nej du vet ju hur jag är, jag kommer köra bänk en månad max sen tröttnar jag för jag inte ökar så mycket som jag vill!

Yes riktigt bra pass! Måste träna oftare ihop :) Säg till när jag får komma upp till er nån helg framöver!

2011-08-12 @ 11:02:52
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0