Semester är härligt!

hästhopparbild bara...

Idag körde jag axlar och övre bröst:

* 3 set axelpress med hantlar (en 6a på 41kg-hantlarna)

* 3 set utsida axlar i cable

* 4 set sned bänkpress

* 3 set utsida axlar, drag till hakan i cable

* 3 set cablecross


 Ute i Nossen idag med Alf och den här lilla sötsaken, Wimla (Wilma) :)

 Golf med Jens igår och som vanligt löste han de knepiga situationerna på ett strålande sätt :)

 Mycket kottar i år...

 Frisk...
 Eaglechans (par 5-hål), tyvärr slog jag lite för hårt så bollen rullade ur hålet...


 Vilka JÄVLA lats! :D  Jag är riktigt stolt över min sklingskling! http://idafransson.blogg.se


Nu ska jag till Horn och kolla fotboll och hälsa på lite. Sen imorgon åker Jag, Ida, Jens och Nea till Jens bror Johan i Norrköping på fest :) Tack Johan för vi blev bjudna!

På söndag måste jag var pigg för då kommer Jocke ner med sin lilla familj (flickvän och lilla sonen Nemo) och då blir det att träna ihop såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0