Slarva lite...

Hade faktiskt lite svårt att sova inatt på grund av att jag var så trött efter benpasset! Jag vet inte om andra upplevt det men för mig brukar det vara så om jag tränar ben på kvällen, men igår var passet så sjukt hårt att jag alltså hade svårt att sova även att jag tränade tidigt... träningsvärk idag, inte så mycket ändå men blir nog mer!

Streching motverkar fortfarande inte träningsvärk, dock kan det göra att man blir mindre stel!

Nu blir det ett ryggpass på Whak om ett par timmar. Sen ikväll ska jag ut och "slarva" lite :) Läs gärna mitt inlägg om att supa den 22/1. Men blir relativt lugnt i afton, ska jobba imorn 12-22 och söndag 9-18.  Vilar från träningen imorgon och söndag sen på måndag blir det fitnessfive igen ihop med Andreas! Tanken är att varje vecka förbättra antal reps...  Sen blir det nog ett pass ihop med Matti i kisa samt ett benpass ihop med Björn i veckan.

Så här såg jag ut igår ungefär

Många läsare i veckan, 126, 123, 110, 157 unika läsare :)

För övrigt så saknar jag att spela fotboll men jag vet att det inte är värt det.. Men i sommar blir det gris i Nossen iaf :p

Dagens kloka(?) ord: Träna för att du tycker det är kul, det kan inte vara jättekul jämt men man ska inte träna för att man känner att man måste! Isåfall är det bättre att hitta någon annan typ av träning som man tycker om.. tänk på att sex kan vara väldigt bra träning till exempel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0