Nykter fest

http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10150156660362251&set=a.10150156660207251.285579.40964307250&type=1&theater

Gå in och gilla gymgrossisten och sedan gå in och gilla min bild! Flest likes fram till imorgon vinner :)

Igår blev lite lugn promenad bara sedan ett ryggpass på eftermiddagen. Inledde med chins:

20kg*10 reps
20 kg*9 rep
25 kg * 7 reps
0 kg * 19 reps

I sista set provade jag hålla lite bredare, fick tips om det och är tacksom för alla tips jag får :)

Sedan blev det baksida axlar i maskin, roddmaskinen, lite baksida med hantel samt rygglyft. Joggade även upp till gymmet och blev återigen påmind om hur dålig kondition jag har :p

 Snart "måste" jag upp på ett sånt här.. eller ge mig ut o löpa lite!

Sedan var det grillfest hemma hos Ida och mig, trevligt men synd att det var lite kallt på kvällen. Jag stod i valet och kvalet om jag skulle dricka några öl men avstod helt och hängde med till Chaplin nykter. Är man med goda vänner och sin underbara flickvän kan det var roligt ändå men tyvärr måste jag väl erkänna att det är lite roligare om man dricker... (Ja det är en seriös träningsblogg men jag försöker vara ärlig oxå...)

Idag jobbar jag 9-18 sen blir det en sväng till mina föräldrar. Min syster, hennes man och dotter och min kusin är här nu så kul att träffa dom! Senare på kvällen ska jag träna axlar+övre bröst och det längtar jag efter :D


Dagens defftips: Ut och gå i skogen! Kuperad terräng leder till lite högre fettförbränning än att gå på plant underlag. Sen är det skönt att gå i skogen har jag hört ;)

Dagens defftips 2: Som de flesta vet så minskar man normalt kolhydraterna under deffen. De kolisar man äter bör ligga främst kring träning och mer i början av dagen än på kvällen. Ta bort kolisarna på kvällen och håll dig till protein och bra fett då. Om du tränar sent kan du dock äta/dricka kolisar. Du KAN även äta kolisar på kvällen annars med men för att underlätta deffen bör du ta bort dom då :)

Kommentarer
Postat av: Din lover

Vi deffar ju båda två så kanske vi skulle ta och "motionera" lite i skogen någon dag snart? ;)

2011-04-23 @ 17:03:31
URL: http://idaafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0