Kostupplägg en träningsfri dag

Kände mig slö igår så jag ställde in passet. Blev 30 min promenad med älskling på förmiddagen sen cirka en timme promenad på eftermiddagen på jobbet, båda "jazzpromenader" dvs lågt tempo men man måste inte gå ihjäl sig för att bränna fett, man bränner fett när man går sakta oxå, dock inte riktigt lika mycket. Jag äter alltid olika från dag till dag under deffen men igår var det en ganska typisk "Icketräningsdag på deffen"  En dag när jag tränar äter jag lite mer!


 Tonfisk - smidigt, bra proteinkälla och billigt! Gott? Halvgott.

Frukost ca 09,00: 3 dl havregryn, 17 gram proteinpulver, lite rapsolja, jordgubbar, 3-4 dl mjölk.

Mat ca 12,15: En halv burk tonfisk i vatten + en halv burk i olja, 0,5 dl ris + wokgrönsaker + en godisbit :)

Mellanmål ca 14,00: Proteindrink ca 30 gram protein (http://muskelbygget.se/wheytech3kg-p-301.html?cPath=65)

Mellanmål ca 17,00: 2 hela ägg + 4 vitor

En verve - En energidryck full med nyttigheter! (18 gram kolisar)

Mat ca 19,15: En halv burk tonfisk i vatten + en halv burk i olja, 0,5 dl ris + wokgrönsaker + en godisbit :)

Mellanmål ca 21,15: 2 hela ägg + 3 vitor (stekt denna gång)

Kvällsmål ca 23,30: 10 gram whey tech + ca 40 gram night pro + lite linfrön.

Kosttillskott under dagen: Omega 3, CLA, ALA, Tribilus, Zink och vitlökskapsel (!)

Kaffe innan promenad. Grönt te under dagen och ingefära. Allt för att öka förbränningen (Många bäckar små..)


BRA protein - http://muskelbygget.se/wheytech3kg-p-301.html?cPath=65

 Per är en ägg-lover och äter äggstremt mycket ägg. Per är oxå väldigt nöjd över att ha kan skoja till det lite ibland.

Kommentarer
Postat av: Mossan

Mmmmm, 24-timmars? Näedå! Ha!

2011-04-29 @ 07:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0