Deffen äntligen!

I Fredags var vi på Lidl för att handla kvarg (500gram 13 kr) men dom hade inget kvar och det var 3e gången vi var där utan att dom hade någon kvarg kvar...så skärpning Lidl, ni borde fatta att det är deffartider nu!

Tjuvstartade ju min deff förra veckan men idag började den på riktigt :) Startfett% är 7,5% och Morgonvikt 85,1 kg. Tappat 3 kg nu, dels vätska när jag slutat med kreatin, dels glykogen och lite fett.

Gick ner från 8,4% till 7,5% väldigt enkelt. Ner under 7% kommer gå rätt smidigt oxå sedan nästa 0,5% till 6,5 är lite svårare. Ner till 6% krävs en del ansträngning och varje 0,1% under 6% är kämpigt!
 Frisk Katt :)

I lördags och igår hade jag vilodag. Igår var jag "trött lite" för jag var ute o slarvade i lördags... Men tog en promenad med PG och Daisy igår iaf! Idag ska jag kötta återigen och det är övrebröst och axlar på schemat idag! Kanske blir några set Triceps oxå... Jobba 14,30-20,00 sen ikväll hoppas jag på en promenad med min Ida <3

 Jag köpte några ägg igår...


 Lax+potatis och kvarg blandat med vitklök och diverse grönsaker! Gott och supernyttigt :D
Bra mat både vid deff och bulk. Skillnaden är att under deffen minskar jag på mängden potatis succesivt, men nu i början är det fortfarande rätt mycket potatis på tallriken :)

Kommentarer
Postat av: N

bra matrecepts-förslag vid deff o bulk?



tack på förhand



N

2011-04-18 @ 10:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0