suPERset :)

 Posering är inte min starka sida men det är iaf en pose som är såhär. nästan...
Igår blev det baksida lår, tjejmaskinerna och mage!

Idag var jag nere och körde axlar, övre bröst och lite triccar :D
Ökat lite i styrka sen jag börjde me No-explode, körde en 6a med 41or i 3e set i axelpress (jag är inte stark) men en liten ökning har skett iaf dom senast veckorna! Jag kör lite bakåtlutat för att koppla in övre pecs lite...

Dagens pass blev lite annorlunda och jag tror det är bra att köra lite annorlunda för att chocka ibland!
Först 4 set axelpress med hantel sen ett set på 90kg i snedbänk sen blev det ett lurigt superset med först 90kg*max, 70kg*max, 40kg*max sen 20kg(stången bara!) * max... ser ju lite retard ut när man knappt orkar stången men man får en grym pump :D
Sen körde jag några set utsida axlar sen ett suuuperset utsida axlar, 16kg, 11kg, 9kg, 6kg, 3kg... Brutalt!
Några set framsida axlar sen avsluta med 4 sköna set triceps...

Dagsform: Fett% cirka 8%, morgonvikt cirka 83kg, dagsvikt cirka 84kg... Lår: Världens minsta nästan...


Kommentarer
Postat av: Marlene Hedblom

Tjejmaskinerna va!? Hmmm =)

2010-09-08 @ 19:06:25
Postat av: Ekbjorn

hehe ja dom när man sitter och klämmer ihop benen eller den ijämte när man trycker ut benen :)

Är ju inte direkt dom manligaste övningarna man kan hitta :P

2010-09-08 @ 19:09:06
URL: http://perekbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0