Skönt att träna igen!

Skönt att vara igång med träningen igen! Körde ett axel+övrebröstpass ihop med Ida, som idag köpte halvårskort! Blev ett kvällspass med mage och underarmar oxå... Härligt att få tryck igen, det har jag saknat :D



Fick hem nya body idag, alltid kul! Men nu "måste" jag nog köra ett par veckor deff igen... Är omslagsmodelltävling nu igen (varje höst) och bilden ska vara inne 24e oktober så då måste jag vara i bra form :)


Nästa vecka ska jag köra igång med Novedex, östrogenblockare, vilket gör att jag förmodligen tappar lite utan att direkt deffar. Jag tänkte även prova Stimulant X http://muskelbygget.se/stimulantx-p-293.html?cPath=59 så om jag äter strikt så bör jag inte behöva dra ner så mycket på kalorierna för att deffa ner mig hyffsat...

Alltså bygga lite men samtidigt deffa - Det omöjliga eller??

Blir dessutom en del promenader sen grönt te, ingefära, stark mat, hallon, Omega 3, CLA osv... alla dessa gör effekt på fettförbränningen, varje enskild väldigt lite men många bäckar små... :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0