Bodybild

 En av bilderna jag skickade in till body idag (tillsammans med 3 andra bilder) Är extra nöjd med baksida axel på den bilden!

Var nere och sprang 2 km och tränade mage förut. Har tappat något hekto fett till sedan i torsdag, låter väl sjukt att jag kan se skillnad på 2dagar men jag märker iaf lite skillnad då ådran på sidan av magen syns nu :)
Lite frustrerande att jag är i bättre form nu än när jag tog korten, det är dessutom väldigt konstigt men när jag deffat och sedan börjat äta normalt så går jag ner ytterligare lite i bf% i någon vecka..

Sprang 2km på gymmet som sagt, tid: 11,16.. Inte såå bra men ska försöka springa 2km nån gång i veckan iaf och förbättra min tid varje gång. Huvudsaken är att knät kändes bra och känns bra efter benpasset igår :D

Nu ska jag iväg och jobba på Stenbäcken snart, ett dygn... ser fram emot övrebröst+axlar imorgonkväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0