Dagens deffupplägg...

 Längtade väldigt mycket tillbaka till Cypern imorse när jag fick skrapa rutor...men imorgon är det bara 5 veckor kvar till Thailand och där är det varmt har jag hört :)

Idag är det övrebröst+axlar och mage som står på schemat cirka klockan elva.. jobbar i eftermiddag och då blir det troligtvis någon timmes promenad. Kosten ser ut ungefär så här idag:

Frukost: 2,5dl havregryn, 15gram whey100, 1 ägg, blåbär+hallon, 3dl minimjölk.

Innan träning: Kaffe+2 knäckebröd med smör och ost

Efter träning: En gainer bestående av cirka 45 gram protein och cirka 20 gram kolisar

Mat 1: Cirka 250gram kyckling, 0,75dl ris + wokgrönsaker (och en after eight :P )

Mellanmål: 2 ägg

Mellanmål 2: en verve

Mat 2: Cirka 250gram kyckling + (eventuellt LITE ris) + wokgrönsaker (och kanske en liiiten after eight igen!)

Mellanmål 3: 1 kesella + funlight (GOTT :D )

Kvällsdrink: 40gram night pro + mandlar

Cirka: 295 gram protein, 210 gram Carbohydrates, 50 gram fett = cirka 2470 kcal

(Om någon har lust att räkna ut mer exakt skulle jag vara tacksam, jag har räknat ungefärligt men det bör stämma rätt bra...)

Övriga kosttillskott: omega 3, CLA, rosenrot, anabolic T-boost, novedex, lose it
Övrig dryck: kaffe+grönt te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0