Ryggträning

Ryggpass idag ihop med Anton, brukar sällan träna ihop med nån men idag gjorde jag det som sagt och det gick bra tycker jag :) Anton hårdsatsar på träningen nu i vinter och kommer nog kunna konkurera om en toppplacering på Mister Olympia i Nossen 2011 ;)
 Bra ljus, hoppas vi hittar nånstans med bra ljus imorgon oxå.. det gör så mycket!

Körde först baksida axlar, lats och sedan mitten av ryggen.. avslutade med några set biceps med! Kan erkänna att jag inte tränade ländrygg så mycket idag...
Inga chins idag heller, var ett tag sen nu.. trodde bara jag skulle klara en 6a eller 7a på 100 i latsdrag efter att ha kört baksida axlar men gjorde en 9a, bra jobbat Oakbear :D
Gainer efter sen hade Ida gjorde taccos när jag kom hem :) Ska ner om en stund igen och köra mage och sola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0