Morgonpromenad

Ryggpass igårkväll och nu är klockan 08,23 och ska ut och gå innan frukost idag. Deffen har gått bra, jag har varit hungrig endast några gånger (hatar att vara hungrig och undviker det i möjligaste mån!). Men får tänka på att det är ingen tävlningsform jag ska ner i, då måste man plåga sig själv på ett annat sätt..

Idag och imorgon blir nog lite tuffare dagar dock eftersom jag ska dra ner på kolisarna, har inte bestämt riktigt hur mycket än men under 100gram/dagen hamnar jag nog på iaf. Kommer istället att höja proteinintaget ytterligare lite samt intaget av bra fetter.

Innan promenaden nu: En portion aminosyror, några gram glutamin, 2 lose it, en kopp kaffe, en grönt te, 1 omega 3 och 1 CLA och vatten... Kommer nog bli lite hungrig sen och kallt som satan ute... men får min belöning när jag kommer hem :) Och när(om) jag kommer med i Body, tidningen dit jag ska skicka in bilder nu i veckan...

 Ägg - Bra vid deff OCH vid bulk!

 Den här bilden valde jag idag för att fresta mig själv, blir inget bröd idag.. blir en havregrynsdrink efter promenaden sedan blir det bara de få kolisarna från grönsaker jag får i mig... Kycklingsallad och lax med wokgrönsaker i all ära, men fan vad gott med mackor!


Kommer nog ta en bit after eight sedan iaf, men säg inte det till någon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0