Carbohydrates!

Idag "får" jag äntligen börja äta kolisar igen! Vaknade halv 7 och kunde inte somna om pga att jag var hungrig.. Men nu har jag fått i mig min havregrynsdrink! Sen blir det bröd till kaffet sen :P
Morgonvikt idag: 80,4kg (!) TOM på glykogen och fett% cirka 5,8%... Kommer nog gå upp till över 82kg nu på några dagar när jag börjar äta normalt igen...

Ska träna min klient nu halv 9, sen blir det förmodligen mage och underarmar på förmiddagen.. Till Horn för att träffa mina föräldrar och vara i gympasalen med den ena killen jag är stödkompis åt.. kanske lira lite fotboll? :)
Sen axlar+övre bröst ikväll och då ska jag ta mitt nya kosttillskott - Plasmajet!

 Love Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0