Bra pass! (ovanligt att jag säger det??)


Kom nyss hem från ett pass bröst, axlar och underarmar!

* 5 set snedbänk
* 3 set lutande hantelpress + flyes med hantlar lutande - superseta dom övningarna alltså
* 3 tunga set lyft åt sidan i cable
* 3 lättare set med hantel åt sidan
* 1 set drag till hakan
* 1 set hantellyft framåt
* 3 set utsida underarmar - omvänd bicepscurl
* 3 set insida underarmar - "vinkövning"
* 1 set underarm hantel

Snedbänk började jag med 105kg och lyckades med en 7a! (hade dock några cm kvar till ner bröstet)
Sen en 4a på 110kg, 7a, 6a, 6a på 100kg...

Nu ska jag ta en tuppis, fixa mat sen hänga med Jens och några till O-hamn och titta på basket(!) Jag är inte direkt basketintresserad och aldrig sett nån match.. kul grej bara! Matsäck blir en smaskig havregrynsdrink :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0