Semester...



Idag är det en hel vecka sen jag tränade.. Saknar det! Känslan innan man tränar, känslan under passet när man har pump, känslan efter passet när man är trött i musklerna och känslan dagen efter när man har träningsvärk :D Underbart! Har varit sjuk, är fortfarande lite töntig men är bättre så imorgon blir det ett ett pass ihop med Mattias på Balance i Frösunda! Åker upp till min syster imorgon...

Sedan blir det förmodligen en vecka till träningsuppehåll för på lördag åker jag till Thailand i 2 veckor (eller två :p )Och första veckan kommer vi åka runt och göra mycket sen andra veckan blir mer lugnt och då har jag tänkt att träna några pass (eller två)

Thailandsresan innebär även att bloggen tar semester några veckor men sen när jag kommer hem lär jag vara träningssugen som satan och även bloggsugen!

Jag önskar er alla två härliga veckor i Sverige ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0