Går riktigt bra nu!!

Nano vAPOR!!!!! Den underbara PWO från muscletech visade sig var riktigt bra tydligen :)

3e veckan med Novedex oxå, så den påverkar oxå antar jag, alltid svårt att utvärdera effekten av just ett tillskott om man kör flera samtidigt, sen påverkar ju sömn och kost mycket såklart! Ätit bra och sovit rikitgt bra nu eftersom jag varit ledig. Men iaf, i måndags gjorde jag en 4a på 39orna i andra set och idag började jag med 39orna och hade som mål att klara minst 6reps... men klarade 10!!!! Gick kanske några centimeter mindre djupt, men körde i stort sett likadant som i måndags... Andra set tog jag 41orna och gjorde en 6a sen 3e set 44orna och gjorde en 4a med lite hjälp..

 En muskel!
Sen körde jag axel/bänkpress i smithen ("mellan lutningen") 3 set, 1 set axelpress med stång, utsida axlar med hantlar och utsida axlar i CC. Mage - crunhes på bänk med rep, böj åt sidan, 1 set dips me smalt grepp, 1 set crunches på boll... Jävligt härligt pass! Och långt... mycket snack idag! Mellan seten då såklart :P
 
80lår och grejer? ;)

Morgonvikt idag: 84,4kg (!) och vikt på gymmet 86,4kg, har noterat att gymmets våg visar cirka 1 kg MER så utgår självklart ifrån den nu :) Antar att jag skulle vägt typ 86kg idag på gymmet utan kläder och min fett% är nu förmodligen 6,6% vilket innebär en fettfrivikt (FFV) på 80,3kg :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0