mage och biccar!

 

Var nere och körde 6 set biceps och 7-8 set mage förut och passade på att ta lite töntiga bilder :P

* 3 set bicepscurl med EZ-stång sittande med stöd
* 3 set hantelcurl - strikt, armbågen en bit fram och ingen gung, blir bra mycket tyngre då! Körde faktiskt bara med 16kg hantlarna vilket inte ser så tufft ut, eller hur? :D

Fotografering :)

* 1 set cruches utan vikt
* 4 set crunches med vikt (rep)
* 3 set "böj åt sidan i cable"


 mina mumsiga frukostmackor

Nu har jag ätit, blir lite vila sen NO shotgun och ett köttigt benpass! (känner fortfarande av min töntiga förkyldning så kanske inte blir 100% intensitet men ska göra så gott jag kan...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0