halvsjuk...

Tränade fotboll i torsdags och kroppen höll :) Fattade inte början av träningen varför det kändes lite trögt att springa men kom på att jag hade ju träningsvärk i benen :P  Imorgon har vi match men jag är äckelsnorig o töntig så får se om jag kan vara med..

Igår hade jag lite besök så vi snackade kost o träningen, trevligt men det är svårt att ge korta svar på vissa frågor inom kost och träning har jag märkt.. Sen fettmätning på Mr Oakbear: 7,0% och 6,8 till måndag ser rimligt ut!

Återigen, kom ihåg att det är helheten av hur mycket du äter, dricker och rör på dig som räknas när det handlar om att gå ner i vikt!

Igår gick jag några kortare promenader bara, en timme totalt kanske sen jobb på Stenbäcken.. Sov där inatt, sov dåligt för jag är sopigt sjuk men sov ett par timmar till när jag kom hem sen gick ner till gymmet för ett lättare cardiopass, 10 min step och 15min rask promenad på bandet!

Blir mat nu, kassler me chilipaprika creme fresh sen blir det västervik och där köper jag plockasjälvsallad, asbra man får ta vad man vill för 10kr/hg! Sen ikväll FIFAturnering och kvargdrinkar :P Alltså, kolisar nu sedan minimalt med koliar resten av dagen...

 Hade tänkt att träna övre bröst, axlar i afton men måste nog vila tyvärr.. men på måndag blir det ett köttigt pass! Eventuellt gästträning igen :D

Fick precis lite fettmätarbesök , alltid lika kul :) Tror alla 3 var nöjda med sin fett% !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0