Lite vilovecka...

Inte skrivit något på ett par dagar för att jag varit på jävligt dåligt humör.. I måndags blev det fel på mobilen sen igår och idag har jag inte mått bra, helt slö... Lite bättre på eftermiddagen idag dock, nu funkar mobilen (tillfälligt iaf!) och så hämtade jag ut mitt paket från GG :D

* 2 Novedex

* Deffpaket
*
1 kg whey 100 - 100% vassleprotein
* 12 optinut bars - bars med nötter
* en burk lose it - Fettförbrännare man tar innan träning
* anabolic BCAA - Grenade aminosyror
* Only one -vitamin/mineraltillskott
* Night pro - kvällsprotte
* Triple pro - protein från 3 olika proteinkällor

* 2 burkar HMB
på köpet
*
Träningsbag GG
* Omega 3
* Whey refresh 500ml
* Rapid pump sample

Jag brukar ju säga att man kan träna om man är lite sjuk, det är rätt, men nu erkänner jag att jag förmodligen tränat för hårt när jag kände mig sjuk och dessutom deffade (deff sätter ner immunförsvaret en aning) så jag blivit slö och orkeslös och har därför bestämt mig för att ta en vilovecka, eller köra en lugnt pass bara imorgon.. sen vila fredag!

Jag erkänner mina misstag faktiskt, man kan ju göra det när man gör dom så sällan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0