Hur går det med Oakbears träning?

Körde övre bröst, axlar förut... i smithen, andra lutningen, lite flyes i lutande bänk, några set CC, lyft framåt i cable, lyft åt sidan cable, lyft åt sidan hantel... Skönt pass, bra pump.. Men förvånas lite över hur "svag" jag är, förhållandevis svag... Nu skulle jag ju som sagt inte bry mig om hur tungt jag kör men vafan, det gör jag ju ändå!

Några förklaring kan vara
* Slutat med halodrol, den var riktigt bra för att öka i styrka!
* Har deffat, även fast jag skött kosten bra tappar man ändå alltid lite i stryka vid deff
* Inte fått full effekt av kreatin/NO shotgun än... ?
* Varit töntförkyld

Men har iallafall minska lite i fett%, efter jag slutat deffa! Och några möjliga förklarningar till det kan vara

* När man deffat vill kroppen spara fettet och sänker fettförbränningen, när man sedan börjar äta normalt ökar fettförbränningen..

* När jag deffade tömde jag glykogendepåerna rätt rejält, när jag sedan började äta tar musklerna upp kolhydrater och lagrar dom där lättare

* Börjat med hemotropin vilket kan höja fettförbränningen lite

* Lite större dos av omega 3, har väldigt marginellt effekt på förbränningen, men många bäckar små...


 Julgran året runt :P

Vankas mage och underarmspass snart...



Kommentarer
Postat av: Ivona

Spännis :) Vi ses snart ju! :D

2010-03-31 @ 15:53:05
URL: http://ivonapavlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0